Erreportajeak

Ekaina

Ikastolen Elkarteak eta Mondragon Unibertsitateak aurrera eramandako proiektua da ElkarMaker, eta Gipuzkoako Foru Aldundiak babestu du.

Ekaina

Murgiltze eredua sustatu eta hezkuntza proiektu herrikoi, autogestionatu, irabazi asmorik gabeko eta hezkuntza tradizionalaren alternatiboak bultzatu, sendotu eta aldarrikatzeko helburuak ditu Ikastolen Elkarteak eta Semente, Escolas de Ensino Galego eskolek izenpetutako akordioak.

Akordioaren bitartez, ikaskuntza eta hobekuntza ekintza bateratuak ere egin nahi dira, bakoitzaren esperientzia pedagogikoen elkartrukearen, gogoetaren eta kontrastearen bitartez, eta hezkuntza materialak elkar-trukatzea ere adostu dute.

Apirila

Seaskak Ikasleen hazkundeari eusten ari, galtzak bete lan erronkak aurrera ateratzeko.

Apirila

Sakondu zuten ikastoletako irakasle, arduradun pedagogiko eta zuzendariek, igaro berri diren Ikastolen 26. Jardunaldi Pedagogikoetan.

Otsaila

Elkarrekin, hezkuntza eraldatzen. Ez da lelo soil bat.

Otsaila

Digitalizazio plan propioak egiten laguntzeko.

Abendua

Xede bakar bat zuten batzartutako kooperatibistek: premiarik handiena duten ikastolei laguntzea.

Abendua

EAEko hezkuntza sistemak huts egin du, integrazioaren ikuspegitik, atzerritar jatorriko ikasleak eskolatzeko orduan.

Urria

Ikastolak elkarrekin ari dira hezkuntza eraldatzen, elkarrekin eta elkarlanean ari dira hezkuntza paradigma berri bat eraikitzen. Hezkuntzako etapa guztietan eta etapaz gaindiko alorretan ari dira eramaten eraldaketa hau, elkarrekin eta elkarrengandik ikasiz. Ikastolen talde izaera azpimarratu dute aurtengo ikasturte hasiera ekitaldian, eta horregatik aukeratu dute ekitaldiaren leloa ere: “Elkarrekin, hezkuntza eraldatzen”.

hIZAN, HHrako egitasmoa
Ekaina

Metafora batek irudikatzen du 'hIZAN', Haur Hezkuntzarako ikastolen proiektua.

Orriak